tisdag 10 april 2012

Drömmarna är många

Jag har så otroligt mycket drömmar, det är så mycket som jag vill uppleva i livet och att upptäcka att personen man älskar har likadana drömmar och vill samma sak som en själv är en helt fantastisk känsla. Det är så mycket som bara... klaffar, är så rätt. Näst intill skrämmade perfekt.

Tidigare idag var jag och Märta iväg och fikade tillsammans med Malin och lilla Dylan, och jisses vad många flimtar som flimtade förbi. Härligt! Och där kom fler drömmar fram och även där ser vi (jag och M) exakt likadant på vissa saker, så nu ikväll har jag kikat runt lite på de saker som vi pratade om. Det är ju himla synd att hon inte är här för tillfället och kan titta tillsammans med mig. Hon åkte iväg till Falun för nån timme sen, så nu får jag längta lite ett tag.

Jag älskar att drömma och jag vet att varje dröm jag har kommer att slå in. Jag måste ju erkänna att jag blir alles varm i själen av mitt liv för tillfället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar