söndag 24 juli 2011

Underbart slut på veckan

Vilken härlig söndag det varit, jag är otroligt nöjd med dagen som snart går mot sitt slut. Jag sitter just nu framför filmen Casanova med lite nötter och mörk choklad med mintsmak. MUMS! Det kan nästan inte bli bättre än så.

Jag har träffat finaste Evelina idag, blir alltid lika glad i själen efter att jag fått umgås med henne och suga i mig lite av hennes fantastiska energi. Vi tog en (apjobbig) promenad i Högbo om tog en timme, jag var helt slut efteråt och orkade knappt säga nått. Vilket är ovanligt för att vara jag. Haha! Evelina bjöd på smarrig fruktsallad med grädde, såå himla gott. Allt tog slut så klart.

Vi kikade på en jättebra film som jag inte kan förstå att jag har missat, jag som verkligen älskar film och bygger mer eller mindre mitt liv kring film, att jag missat denna braiga film. I dont get it. Den ska införskaffas och se igen så att jag får chans att lägga märke till alla detaljer, det är ju dem som gör filmerna.

Toppendag och förutom att jag upptäckte att mitt ben kanske inte mår så bra som jag trott så mår jag bra.

1 kommentar:

  1. Det var jättemysigt att ses, vi ses snart igen! :) Och högbo var apjobbigt, jäkla väder! Kramaaaaar

    SvaraRadera