torsdag 2 februari 2012

Nya kläder till mitt nya liv

Ja, varför ska jag gå omkring och tänka "när jag gått ner si och så många kilon till, då ska jag köpa mig ett par nya byxor och nya kläder"?! Varför inte känna sig snygg och lycklig redan nu?

Med det i tankarna stannade jag på stan idag och köpte mig ett par nya jeans, skitsnygga är dom och ja..Jag blev riktigt fin i dom måste jag säga. Även en ny lång svart huvtröja med världens härligaste krage fick följa med hem. Två plagg som gjorde mig så lycklig i själen, och jag känner mig jättefin i det.

Nya kläder till mitt nya liv, det känns konstigt, men samtidigt så känns det helt okej. Det nya livet börjar och jag ser såå mycket fram emot vad det har att erbjuda. Fasen vad livet är skrämmande och spänande!

Jag ser så mycket fram emot helgen, min fredagkväll blev inte som det var planerat, jag tror att den kommer bli så himla mycket bättre. Och sen har jag bara roliga saker inbokat, bland annat en klippning hos liten syster. Ska bli så skönt att få fixa till håret lite, sen blir det nog till att slänga i lite färg också, jäklar vad jag kommer känna mig fin sen!! I love it!

Jag tycker faktiskt om att se mig själv i spegeln nu för tiden, i mitt nya liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar