torsdag 16 februari 2012

Lycka för kropp och själ

Det här året ska ju gå ut på att prova så många nya saker som möjligt, och jag vet att jag tjatar om det mycket, men jag tjatar om det för att jag ska påminna mig själv om att våga mer och inte vara en fegis.

Och ikväll gjorde jag det igen, jag utmanade mig själv. Jag har visserligen gått på såna här pass tidigare fast på andra ställen men inte på friskis, jag utmanade mig med att gå på ett aerobicspass. Och himla roligt var det också. Svårt och trixigt precis som jag tycker om, men takterna sitter i än, kände ganska snabbt att mina dansnerver vaknade till liv igen. Känner mig än en gång stolt över mig själv att jag traskat iväg själv till gymmet, börjar känna mig starkare än nånsin och jag gillar´t!

Min dag har varit helt fantastisk, alla mina dagar är helt fantastiska nu för tiden och jag älskar det skarpt. Det är ju så här som livet ska levas, det ska skrattas, det ska skojar, det ska skämtas och det ska vara diskussioner. Jag älskar att gå till jobbet, jag mår himla bra på mitt jobb bland mina gulliga barn och underbara kollegor. Sen att jag får massa fina sms från fina människor gör ju dagarna mycket bättre.

Imorgon är det ÄNTLIGEN fredag! Som jag längtat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar