måndag 20 februari 2012

"Jag kan ha rutig skjorta och prickig gardin"

Ja är det inte härligt så säg, att ha en rutig skjorta och prickig gardin? Det hade varit nått det, inte för att jag nånsin skulle ha en prickig gardin men det låter ju rätt trevligt måste jag säga. Blanda rutigt och prickigt kanske är en fin kombo? Testraden är tagen ut en utav Nanne Grönwalls låtar Pissenisse som kan vara en utav de bästa låtarna nånsin, den har det lyssnats på i helgen.

Helgen... Vilken fin helg det varit. Kalas för fina systerdotter, mys med gigantisk vovve, sköna promenader i parken och mysfika på stan. Kan vara så att den här helgen har varit en utav de finaste helgerna faktiskt. Det är såna här helger som gör att man orkar med den otroligt långa måndagen som väntar. En lång måndag har det varit, och lite halvjobbig faktiskt. Jag har inte haft så mycket energi som jag brukar ha och känt mig lite trött, och nu är jag jättetrött så jag kommer säkert slockna vilket sekund som helst.

Bjuder på lite bilder från min fina helg!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar