måndag 27 februari 2012

Bästa helgen nånsin!

Kan vara så att jag hade en så sjukt galet rolig helg, jag vet inte vart jag ska börja så jag bara slänger mig in i allt. Min fredag var hur bra som helst, det var lite barn och jag gick mest omkring och log hela dagen som flög iväg och plötslig satt jag i bilen på väg hem. I bilen, *fnissfniss* lät ju nästan som att det skulle ha varit jag som körde, men nej, jag är inte riktigt där än. Men snart.

Det blev mat från Max och jisses vad det var gott. Det var inte igår kan jag ju säga och det var mycket godare än vad jag trodde att det skulle vara. Efter massa tv och annat blev det förfest ute i Sätra och jag måste säga att jag var apsnygg i syrrans kavaj, en sådan måste jag ha så är det bara. Sällskapet var bland det roligaste jag varit i och jag skrattade härligt från magen hela kvällen. Det bar iväg till Mingel & Bar där dansgolvet hägrade hela kvällen, jag dansade så svetten rann och jäklar vad jag saknat att gå ut och dansa. Jag älskar´t verkligen! Trots all drama som blev så hade jag en utav de absolut bästa kvällar på krogen nånsin. Det blev otroligt mycket skratt, dans och lite öl faktiskt. Mycket trevligt!

Min lördag var även den helt underbar, den spenderades lite grann i soffan, lite grann på stan för att kika bokrea och lite skoshopping. Det blev en promenad med stor vovve och Melodifestivalen på kvällen, kan väl hålla med om att det var helt okej låtar som gick vidare. Var galet trött och somnade till i soffan mot en mysig axel. Söndagen spenderades lite på köpis och kikade lite och det blev en lååång och skön promenad i parken med stora vovven. Fina Svea, hon är så go.

Helgen har haft ett rikt innehåll av skratt så tårarna runnit och pirr i magen. Det kan inte bli bättre än så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar