onsdag 29 februari 2012

Mitt i veckan

Onsdag, dagen mitt i veckan och jädrans vad segt den har gått idag. Jag vaknade på världens bästa sätt men jag mådde inte så jättebra. Näsan var helt igentäppt och halsen gjorde ont och jag misstänker att jag hade feber. Smarta Veronica pallrar sig iväg till jobbet ändå och tack för att några barn var sjuka och lediga annars hade jag nog inte orkat med dagen.

Jag har världens bästa kollegor som lät mig ha lite längre rast så jag kunde lägga mig ner i soffan och vila lite extra för att orka med eftermiddagen. Och en ipren och lite vila senare så kände jag mig mycket piggare. Det kommer vara lite barn både imon och på fredag så jag kommer kunna stå ut även om jag känner mig lite småhängig. Ingen feber för tillfället i alla fall vilket känns skönt.

Igår träffade jag finaste Evelina, ååh vad jag saknat bästa Evio. Jag hade sååå mycket att berätta och det kändes så bra att hon är glad för min skull och att hon kunde se min lycka.

Just nu håller jag på och väntar på att tvätten ska bli klar, det är lite jobbigt, men roligt jobbigt att ha lite kläder nu som jag kan ha. Allt det andra har jag fått slänga bort för det är för stort... Jag får tvätta så ofta. Jag ska köpa lite fina nya vårkläder som passar på mig. Yeey! Och jag ska unna mig ett par äkta Converse skor i någon härlig färg den dagen jag når mitt andra delmål (vilket är när som helst).

Nu lite tv och kattmys i soffan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar