måndag 23 januari 2012

"Du är grym Veronica, du fixar det här, du fixar allt!"

APT denna måndageftermiddag/kväll och "nu jäklar" tänkte jag, nu jäklar skulle jag säga vad jag tycker och tänker. Men till en början kändes det som att det bara blev en massa annat prat och saker som inte känns viktiga. Men jag lessnade ur och sa som jag tyckte att det var för mycket tjaffs och för lite verkstad på stället... Och sen kom det...En utav mina nyfunna vänner på jobbet tog upp den dåliga stämningen... Och DÄR gick startskottet för Veronica.

Jag kände hur jag hade just dina ord i ryggen, att jag fixar allt och att jag kan, jag är bra. Allt som jag tyckte och tänkte kom fram och även flera tog till orda och det kom fram att vi kände och upplevde samma sak. Så nu ska det bli otroligt spännande att se vad som händer hädanefter på jobbet, kommer det bli någon förändring eller kommer det bli ännu mer sura miner när jag kliver innanför dörren? Det återstår att se och det ska bli en spännande resa detta!

Nu är jag helt slut i huvudet men känner mig mycket lättare, känns som en sten har trillat av mig. Och jag ser verkligen fram emot morgondagen då jag ska få träna. Har bara 4kg kvar till mitt nästa delmål, Yeey, grattis till mig!! Och torsdag ser jag fram emot, MASSAGE!!!! Ska bli otroligt skönt.

Nu lite Bagge-gala och sen SOVA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar