söndag 22 januari 2012

Jag la mig tidigt igår också och det var så skönt att ligga under täcket med katterna bredvid mig och läsa ur min braiga bok. Jag kunde inte lägga ifrån mig boken igår och jag somnade till så boken flög ner i ansiktet på mig så jag vaknade till i ett ryck, måste ha sett väldigt kul ut och då var det bara att lägga ifrån sig boken och släcka lampan.

Vaknade efter några timmar och tyckte att jag kände mig utvilad och att nog hade sovit på tok för länge, kollade på klockan och den vara bara strax efter sex. NEJ tänkte jag,det är söndag och jag vill sova mera,så jag tvingade mina ögon att somna om igen och jag fick sova tre timmar till. Skönt!

Har väl inte gjort sådär jättemycket idag egentligen, bara sånt där lagomt söndagspyssel som tvätt och lite småstäd, fixat matlådor och en långpromenad. Blev ute en timme idag vilket känns skönt, det var så härligt ute dag så jag liksom drogs ut fastän jag hade tänkt att jag inte skulle ta nån promenad idag eftersom mina ben gjorde lite ont igår. Men oj vad stolt och nöjd jag är så här efteråt.

Men nu tänker jag inte göra nått mer idag, vet inte riktigt hur jag mår för tillfället. Känner mig lite vajsig i magen som att jag skulle behöva kräkas. Magsjuka vill jag inte ha kan jag ju säga på en gång, så det här ska vi mota bort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar