fredag 21 oktober 2011

Orkar egentligen inte blogga

Men jag kan liksom inte riktigt låta bli, jag dras hit av nån konstigt anledning. Inte för att jag känner att just idag har jag nått att berätta, men för att ja, det har blivit en vana att kika in här varje dag och skriva en rad eller två.

Jag vet inte vem eller vilka det är som läser, och det gör mig inte så mycket egentligen. Bara jag får skriva av mig lite grann så känns livet lite lite bättre.

Min vecka har varit så sjukt lång och jag är otroligt trött så här blir det natti natti vilken sekund som helst. Vill bara veta vem som åker ur Idol sen knoppar jag. *snark*

Jag vill göra som Elvis som ligger här bredvid mig, rulla ihop mig till en liten boll och lägga tassen över ögonen och snarka lite. Min sötnos, den andra sötnosen har fått för sig att möblera om i sängen med kuddar och filtarna som ligger där och mitt i allt ligger hon och sover. Gobitarna mina! Vore inte mycket utan dom!

Fick värsta flachbacken idag när jag stod vid spisen... Läskigt som fasen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar