söndag 23 oktober 2011

Bästa helgen på länge

Den här helgen har verkligen varit en utav de bästa det här året. Igår blev det lite lunch på stan med Sanne och vi kikade runt lite och pratade massa strunt, riktigt skönt att bara vara utan att behöva tänka så mycket.

Eftermiddagen och kvällen spenderades hos bästa Björklund, är otroligt glad att han finns i mitt liv. Där blev det tacos, som jag stolt kan säga att jag fixade till honom så allt var klart då han kom hem från jobbet. Jag är snäll, jag vet!

Massor med film har jag sett i helgen också, och jag kan ju säga att Captain America var riktigt bra. Trodde inte att det kunde vara en film som jag skulle tycka om men det var det, vi såg även Crazy, Stupid, Love med Steve Carell, sjukt bra film. En äkta Veronica-film måste jag erkänna, den sista vi såg var Horrible Bosses. Den var väl kanske inte sådär jättebra men helt okej, påminde för mycket om Baksmällan så det blev lite kaka på kaka typ.

Det var otroligt mysigt att få sitta hos en utav de bästa människorna som finns på denna jord i höstmörkret och bara ha det bäst. Har kommit på att jag tycker om soffor med MASSOR med kuddar i.

Även idag blev det lite mat på stan med Sanne, vi skulle ta en promenad men det blev lite mat och fika istället och det gick ju lika bra det med.

Nu återstår det bara att gosa ner sig i soffan framför tvn och njuta av resten av söndagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar