tisdag 27 september 2011

Nu vill jag inge mer..

Nä, nu vill jag inte vara sjuk nå mer. Jag klarar seriöst inte av att bara sitta hemma och göra ingenting... Idag kom Sanne hit ialla fall och bjöd på mat och var lite sällskap vilket jag tyckte var mycket trevligt.
Vi tog en promenad ner till Dollar och Ica och det räckte för mig, usch och fy, jag var helt slut när jag kom hem och hostan mådde ju inte bättre av att jag rört på mig. Det rosslar i halsen och gör ont i bröstet på mig när jag hostar, känns inte så jätteskönt måste jag säga.

Så det blir en till dag hemma med vila imorgon så hoppas jag på att jag ska komma tillbaka till jobbet snart för nu är det tråkigt att vara hemma. Ja så är det! Vill tillbaka till barnen och få tänka på lite annat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar