måndag 26 september 2011

Det här med att vara sjuk...

Det är ingen hitt det inte. Jag hostar som en tok och det är inte alls kul, blir nog till att ringa en hälsocentral och få lite hosmedicin kanske...? Jag blir hemma från jobbet imorgon också, får man hjärtklappning och hostanfall av att gå i trappen så är det ingen idé att jobba heller. Suck!

Jag hatar att vara hemma och vara sjuk, det finns inget värre. Jag får liksom lite smått ångest av att ringa och säga att jag är sjuk, men jag måste lyssna på kroppen när den säger åt mig att den inte orkar med. Har haft väldigt svårt med det tidigare och då har jag ju blivit jättedålig. Lära mig att lyssna på mig själv ska jag bli bättre på.

Ska nog sätta i lite Gossip Girl och ligga i soffan och mysa under täcket en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar