lördag 1 oktober 2011

Att vinna ett pris?

Kan ju både vara bra och dåligt, i det här fallet så anser jag att det var nog det bästa som kunde hända. Nu vet jag exakt vart jag har det här någonstans och det känns som att det kommer bli lättare att gå vidare nu, för oss båda. Priset i sig var väl kanske inte det bästa som jag kunde vinna men ja, jag har ju inte vunnit så mycket i mitt liv så jag får vara glad för det lilla helt enkelt.

Jag valde att skaka av mig det obehagliga och tog mig ut idag, jag tog mig ner på stan med bästa Sanne och vi har ätit lunch och fikat i solen. Jag har bara njutit hela dagen, jag är dock lite fattigare i plånboken men massor med kläder rikare och jag är så mycket rikare i själen.

Måste erkänna att jag var väldigt nära på att ta med mig en kanin hem idag, hon var så himla fin och hennes historia. Så vackert, hittat ute och haft ungar och nu bor hon på djuraffären och väntar på att rätt familj ska ta med henne hem och älska henne. Ja jag blev ju såklart såld, sötare kanin får man leta efter... Men hon fick bo kvar ett tag till på djuraffären tills rätt familj hittar henne.

Träffade på en granne i trappen när jag kom hem, jag har satt upp lappar överallt om att jag säljer saker och vill bli av med saker gärna igår. Han frågade om jag skulle flytta, och ja...Kanske...Vem vet?! Det kanske är det som jag i mitt undermedvetna förbereder mig för?

Nu ska jag bara sitta här och njuta av att den här dagen har varit helt underbar.

Btw, katter är också människor! Haha!( Eller vad säger du?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar