fredag 16 september 2011

En mysig fredagskväll

Sitter här i soffan med sångprogram på tvn, det är fredag för mig. Och jag kommer på mig själv att jag sitter här och asgarvar åt Lasse Kronérs dåliga skämt... Är det ett tecken på att jag börjar bli gammal eller? Dagas att ropa på hjälp...?


Jag har ätit lite god mat och unnat mig en cola och lite naturgodis denna kväll, haft en sjukt kurig katt bredvid mig som har försökt sno mina nötter som jag lagt på bordet. Man kan inte annat än att älska honom, min skrutt Elvis. Pariss har varit med på ett litet hörn här hon med men hon har mest legat i sängen och sovit och jamat till lite, och jag har svarat "här är jag" då har hon slutat jamat, det är precis som att hon vill veta att jag är här. Gullpluttan.



Ibland älskar jag mina missar så mycket att det nästan gör lite ont och så det kommer det gärna glädjetårar över att jag får träffa de här gobitarna finns här varje dag. *Kärlek*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar