fredag 16 september 2011

Man bara måste älska listor.

Om inte listor fanns skulle jag nog inte klara av min vardag, jag måste skriva upp saker som jag vill ha gjorda annars gör jag dem inte. Igårkväll skrev jag en lång lista på saker som jag skulle ta tag i idag när jag kom hem från jobbet.

Sagt och gjort, direkt när jag klev innanför dörren satte jag igång.

* Dammsugit
* Diskat
* Plockat ihop tvätt
* Plockat undan saker som inte stått på sin plats
* Klippt ner blommorna hos fiskarna (jisses vad dom växer fort och överallt)
* Målat hyllan (vilket ska göras några gånger till innan det är helt klart)
* Fått elementet i sovrummet fixat


Så himla skönt att få allt gjort såhär på fredagseftermiddagen så jag kan njuta resten av helgen. Det jag ska göra om en stund är att traska ner till Coop för att hämta ut ett paket, ska försöka handla lite också så jag får nått i magen senare.

Äntligen helg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar