onsdag 7 september 2011

En god torsdagsmorgon

Sovmorgon idag, sista sovmorgonen för den här terminen då jag inte ska ha stängningar längre från och med nästa vecka. Rätt skönt faktiskt att slippa stänga och komma hem så sjukt sent. Men hur som helst, idag var det sovmorgon och jag tog mig faktiskt ut på en promenad.

Klockan ringde 7.00 och jag låg ett bra tag och dividerade med mig själv om vad jag behövde mest, lite mer sömn eller en uppfriskande promenad i morgonkylan... Promenaden vann och det blev 30minuter som känns otroligt skönt att ha gjort. Blir ju en liten till prommis ner till bussen om en stund så jag får nog ihop min timme idag ändå. *nöjd*

Natten har dock inte varit så jättebra, katter som busar och rusar runt överallt och en arm och hand som värker och gör otroligt ont. Jag visste inte hur jag skulle ligga med handen inatt, hur jag än låg så ömmade det i den, och det ömmar i den nu också. Jag tror att det är stress, jag är superstressad på jobbet. Allt är nytt, känner inte barnen och jag kan inte verksamheten än, barn som behöver otroligt mycket stöd och jag känner att jag inte alls räcker till. Får ta en ipren och bita ihop två dagar till, det är snart helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar