torsdag 8 september 2011

Snart är det helg...

Om några timmar är det äntligen fredag, som jag har längtat den här veckan efter fredag. Har varit en lite halvtung vecka på jobbet och jag behöver verkligen en paus nu. Ska bli skönt att få sova ut lite grann och bara få vara i två dagar. 

Det ser ut som att jag kommer få träffa Fru Lassila i helgen, det ser jag verkligen fram emot. Saknar henne allt nu och snart åker hon och hennes man till USA och blir borta lääänge... Vilket äventyr dom ska ut på, är allt lite avundsjuk, jag ska också åka ut på äventyr. *Nickar* Vart vet jag dock inte, men nått skoj ska jag väl kunna hitta på.

Det regnar ute ikväll och som jag tycker om när det regnar. Många klagar och tycker inte alls om regn, jag är lite tvärtom, det får gärna regna. Jag gick till affären för en liten stund sen och regnet smattrade så härligt emot parrat. Det gillas! Köpte mig en loka och en tidning, kände att jag kunde få unna mig en fin tidning med inspiration idag.

Imorgon är det fredag, ser fram emot att få komma hem imorgon efter jobbet, ta en promenad och kanske ta en tur upp på vinden och sortera lite. Kan bli en okej fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar