onsdag 7 september 2011

En dag fylld med aktivitet

Hej hopp vad den här dagen har gått fort, som alla dagar gör nu för tiden. Och inte tycker jag att jag får nått vettigt gjort med min lediga tid heller, tycker att det är nått som fattas fortfarande men jag vet inte riktigt vad det är som fattas.

Har dock hunnit med en hel del sen jag kom hem idag; dammtorkat överallt, dammsugit och även tvättat. Så jag har ju fått allt det där vettiga hemmapysslandet gjort som man behöver göra ibland. Hann med en kort promenad också innan jag dog i soffan mer eller mindre.

Har även fått lite småsaker ivägsålt även idag, det ska skickas imorgon om jag fått in pengarna på kontot. Blivit av med lite halsband som jag inte haft nån lust att ha kvar, så några slantar till får jag in snart vilket känns bra. Jag är lite pank för tillfället och längtar efter lön. Är ju bara lite mer än två veckor kvar till lön men...jag får klara mig på det lilla jag har helt enkelt. Jag är van!

Trött är jag nu och ska väl ta hand om sista tvätten om en stund sen kommer jag däcka i sängen! Imorgon när jag vaknar upp är det torsdag vilket betyder att det snart är fredag. I LOVE IT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar