torsdag 18 augusti 2011

Tröttis i ögonen

Snart blir det natti natti för min del, mina ögon börjar känna sig tunga efter den här dagen som har känts väldigt lång. Arbetsdagen gick visserligen väldigt fort med möten och lek med barnen, men ändå på nå vis har den känts väldigt lång...Och snart är denna dagen slut, det ska bli otroligt skönt att krypa ner i sängen och sova.

Imorgon väntar en tidig dag, jag ska upp jäkligt tidigt men jag får ju gå hem lite tidigare också vilket jag tycker är otroligt bra. Jag hoppas på en bra helg med vila och kanske nått trevligt...?

Har kikat på filmen "Neverwas" ikväll också, den var inte som jag hade förväntat mig men väldigt bra. Den fick mig att tänka till lite grann igen över hur jag lever. "Kungen" i filmen lever verkligen i sin egen värld, en värld full av lycka och glädje och världen är vacker, otroligt vacker. Jag vill leva i en vacker värld fylld med älvor och kärlek. Den dagen kommer.

Nu tar jag katterna under varsin arm och kryper till kojs...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar