söndag 7 augusti 2011

Igår var en kärlekens dag!

Den 6:e augusti blev ett datum som alltid kommer minnas. En liten fågel (facebook) avslöjade att en utav mina äldsta och bästa vänner hade gått och gift sig. Och hur lycklig är inte jag för deras skull? Jag blev jätteglad för deras skull igår, det bara lyser glädje och kärlek om de där två sötnosarna.

Jag hade lyckan att få tillbringa kvällen med de nygifta Malin & Frida med soff och filmmys med gotta att smaska på. Malin satt här i soffan med sin finaste bäbismage och ja, det lyste verkligen kärlek om dem. Underbart!

Nu har två utav mina bästa vänner blivit vuxna och gjort sånt somn bara vuxna gör... Gift sig! Hur galet härligt som helst. Kärlek! <3

Idag bär det av till Sandviken för att fira sötaste systerdotter Freja som fyller 3år idag! GRATTIS!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar