söndag 7 augusti 2011

Dagen går mot sitt slut.

Nu sitter jag hemma i soffan efter en supermysig eftermiddag och kväll i Sandviken. Det blev massa kalasande och födelsedagsbarnet verkade vara nöjd över sina presenter. (Två fina pussel) Kan knappt förstå att hon blir 3 år, tyckte att det var nyss som hon kom till oss.

Hon har vuxit och blivit en envis person som verkligen vet vad hon vill. Det röda håret passar verkligen på det lilla trollet och jag tror att hon kommer att komma långt här i livet och göra precis det hon verkligen vill.

Efter kalaset var det meningen att jag och Evelina skulle ta en promenad... Men på grund av vädret så ställde vi in och istället bjöd makarna Lassila på smarrig mat (LCHF-mat). Älskar att äta borta, får så mycket inspiration till sin egen matlagning, vilket jag behöver. Jag ska nog ta fram mina kokböcker igen någon dag för att få ännu mer inspiration till min matlagning, så jag får nån ordning på det här nån gång.

Just nu tittas det på "Gone in 60 seconds" som visas på tv. Angelina Jolie är mumma i den här filmen...Yes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar