lördag 20 augusti 2011

Härliga regn

Det här vädret tycker jag allra bäst om, regnet öser ner utanför fönstret och det är helt fantastiskt. Det smattrar mot fönstret och jag sitter här inne och bara har det hur bra som helst.

Den här förmiddagen har jag varit otroligt effektiv, jag vaknade upp och tittade på min älskade lista som jag skrev igår. Där stod det allt som jag hade tänkt att göra här hemma idag och det var bara att ta tag i den där lilla listan efter frukosten.

* Kattlådan
* Kylskåpet
* Besticklådorna
* Dammsuga
* Plocka

Och hej och hå vad det gick, på några timmar var allt klart och nu sitter jag här i soffan och tittar på en dokumentär som går på 2an, "Ångrarna" heter den. Otroligt bra. Den ska ni se tycker jag.

Ska åka in till Ikea en sväng med Muffin om ett tag och kika lite, passar bra nu när det regnar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar