tisdag 18 september 2012

Sjuker mitt i flyttkaoset

Mitt i flyttkaoset ser min kropp till att inte orka mer, i helgen kände jag mig seg och trött i kroppen och mycket riktigt, igår vaknade jag med feber och fick stanna hemma från jobbet. Även idag känner jag mig sliten och trött så det blir till att vara hemma imon med och riktigt vila upp mig så jag kan ge gärnet sista dagarna på veckan för att sedan orka dra flyttlasset på lördag.

Jag längtar verkligen efter att få flytta till nya stället. Och jag måste säga att jag är grymt stolt över mig och Märta som lyckades sätta upp tapeter i ett utav rummen utan att ens tjaffsa en aning. Det tog oss åtta timmar och inte ett gnabb, vi kan ju lika gärna gifta oss på en gång. HiHi. Vem vet...? Fint blev det ialla fall med tanke på att ingen av oss har gjort detta tidigare.

Lägenheten är snart helt nedpackad och uscha mig vad mycket skit jag har överallt, det har blivit ett antal kartonger som ska gå iväg på loppis. Kanske kan man tjäna en liten slant på det man inte längre vill ha, det hade ju varit kalas. Lite knasigt känns det ju att jag ska lämna den här lyan som jag bott och upplevt så otroligt mycket. Både härliga och mindre härliga saker, men det jag tänker ta med mig är alla bra minnen. Dom tänker jag lägga i mitt hjärta och spara för all framtid för att kunna skapa nya minnen tillsammans med min fina familj i den nya bostaden.

Framtiden kommer med stormsteg!



"All i do i do 4 u, im in love"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar