onsdag 3 augusti 2011

Jag hoppas att det ändrar mitt liv...Lite.

Igår gjorde jag det äntligen, jag gjorde det som jag så länge drömt om att få göra. Inget som jag tänker skriva ut här riktigt än. Bara att jag har gjort något som länge har varit min dröm och det känns otroligt läskigt, skrämmande och pirrigt på samma gång. Spännande!!

Idag har det varit fuskdag på HÖG nivå, pizza (en halv) och jag har ätit godis, jag har skaplig ångest. Fast jag egentligen inte behöver ha det. Det är ju bara att ta nya tag imorgon igen och då kommer allt till sin rätt igen. Imorgon får jag även pengar så då ska det inhandlas hem mer LCHF-mat, framförallt frukost.

Lite trixigt är det här med maten, jag har ju inget tålamod alls när det gäller mat och gå ner i vikt. Jag har tre kilo kvar tills jag nått mitt första delmål, och det borde jag ju klara ganska snart tycker jag. Sen är det nästa delmål som gäller, men det får jag ta då. Kämpa på bara.

Nu blir det film och sen sova.

1 kommentar:

  1. Jag är så nyfiken! :) Nu finns receptet på bloggen! Mums Mums! Hörs på söndag fina vän! Kraaaaam

    SvaraRadera