lördag 18 augusti 2012

Hösten är snart här...


Klicka på länken här ovan och skåda den vackraste av dem alla sjunga en fantastiskt ny sång som slog till rakt in i hjärtat på mig. Det bubblade upp en massa känslor som gjorde att tårar rann ner för min kind, otroligt vackert!


Förövrigt så har jag inte bloggat på jättelänge då min dator har valt att lägga av. Och blogga från mobilen har inte gått, så jag har på nått sätt lyckats få fart på min gamla dator, ååh minnen vid den här datorn finns det. Sitter nu vid datorn där magin första gången hände.

Jag började jobba i veckan, jag hann jobba en och en halv dag sen så tog febern över så jag har varit hemma hela veckan. Men nu är jag pigg och glad och ska vara barnvakt åt mina busfrön ikväll och det är åter till jobbet på måndag.

Nu ska jag fortsätta lyssna på Sarah om och om igen, nya skivan är även den bokad, så snart sitter även den tillsammans med hennes andra skivor på hyllan <3

Tack!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar