tisdag 21 augusti 2012

Framtiden i brevlådan

Det är inte varje dag som ens framtid ligger i ett litet brev i brevlådan och väntar på en när man kommer hem. Men det var precis så det var när jag kom hem från jobbet idag, tog in posten som vanligt och jag reagerade inte förrän jag öppnade brevet, där låg framtiden!

Det är ganska fantastiskt att leva när det kommer in saker som bara virrvlar upp en massa underbara pirriga känslor i magen. Underbart!

Jag har haft lite visningar på lägenheten i helgen och jag har fått ett bud på den, ett jättebra bud faktiskt. Det känns ju också väldigt knasigt måste jag säga, efter så många år här på femte tvär börjar det bli dags att bege sig mot nya äventyr någon annanstans, i ett nytt hem - tillsammans med min fina familj!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar