onsdag 6 juni 2012

Verkligen ingen bra natt

Jag hade nog en utav de finaste dagarna tillsammans med Märta igår, hela dagen gick åt att rå om varandra och ta hand om varandra och hångarva åt varandra. Det var en helt fantastisk dag som innehöll mycket prat, jag förstår inte vart vi får allt prat ifrån, våra munnar går i ett och det hattas mellan samtalen som vanligt och det är så härligt.

Men då tyckte ju jag att jag kunde få ha en bra natt också, men icke. Jag la mig lite sent, runt elva och det brukar jag inte göra och det var väl där som problemet uppstod. Jag somnade till så det blev som en powernap på några minuter sen var jag pigg igen och kunde verkligen inte somna om. Jag hatar att inte somna, jag som älskar att sova och som sällan har problem med att somna, oftast så vänder jag bara på mig så sover jag. Men när dessa nätter kommer ibland är det inte roligt och jag är så galet trött just nu så jag skulle lätt kunna lägga mig i sängen igen och sova ett par timmar till. Men nu är det ju så att det är en liten bäbis här hemma som behöver gå ut också. Bara att kliva upp.

Skönt att denna dag är min fredag, imon är jag ledig och långhelg väntar. Så himla skönt. Stora lillasyster tar studenten imorgon och det vill jag ju självklart vara med och fira så jag tog ledigt från jobbet. Hur skönt är det inte att kunna göra så, att ha semesterdagar jag bara kan ta ut sådär huxflux. Det är nog det bästa med att jobba.

Nu ska det övningsköras till jobbet. Just ja, jag var ju på körlektion i tisdag. Jag får skriva ett inlägg om det sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar