torsdag 7 juni 2012

Helt fantastisk dag!

Den här dagen har varit helt fantastisk, jag känner livet i mig idag, och vilket härligt liv det är sen, absolut underbart om jag får säga det själv.

Varför är då livet så här underbart, varför är just denna dag så fantastisk? Jo, så här är det. Dagen började jättebra efter en helvetesnatt utan sömn fick jag köra bil till jobbet och jisses vad bra det gick. Jag har blivit så galet taggad efter min lilla mini-uppkörning på körskolan som gick sååå himla bra, det är ytterst få saker som jag ska tänka på och räta till sen är det dags för mig att köra upp, och som jag längtar. Snart, snart har jag mitt körkort och då är jag ännu ett steg närmare den framtid jag önskar.

Jag kom till jobbet och kände att det skulle bli en bra dag, och det blev det. Den rullade på utan större problem och jag känner att jag är tillbaka på banan igen när det gäller min roll som förskollärare, idag gjorde jag ett superbra jobb! Jag är ju grym på mitt jobb och jag vet att jag är helt rätt person på rätt plats.

Jag gjorde dock valet att inte köra bil hem idag, men jag blev hämtad av Märta och det var så himla snällt tycker jag. Vi åkte hem och åt lite mellis för att sedan promenixa ner på stan och iväg till gymmet, där blev det spinning i en timme och som jag saknat spinningen. Kan ju erkänna att jag blivit lite av den latare typen sen jag träffade Märta, men nu är vi båda på banan igen och det känns jättebra. Det var första gången som M var på spinning och jag är så stolt över henne, jäklar vad hon kämpade, jag är stolt över oss båda för vi är så grymma! Vi tog en skön promenad hem och åt en riktigt god middag.

Pappa kom förbi en sväng och gosade med alla djuren, jag förstår inte hur alla djur kan dras till honom på det sätt de gör. Han har en speciell dragningskraft helt enkelt.

Och efter det att pappa var här gjorde jag något jag längtat efter mycket länge, och nu äntligen är det gjort. Tänk vad lite skattepengar kan göra med ens själ, det är ju helt fantastiskt! Pengar kan faktiskt lösa vissa av ens problem. OCH DET KÄNNS SÅ JÄKLA SKÖNT SÅ JAG VILL SKRIKA UT DET FÖR HELA VÄRLDEN!!!!!!

Nu äntligen kan framtiden ta fart på riktigt, på riktigt riktigt!! Jag är så lycklig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar