måndag 25 juni 2012

Idag är det min födelsedag.

26 år fyller jag idag. Tänka sig att jag levt så länge, det är ju ett tag faktiskt. Lite åldersnoja har jag som vanligt men det känns ändå helt okej denna regniga födelsedag. Det är helt okej att fylla 26, jag har ett helt annat lugn i kropp och själ nu än vad jag haft tidigare.

Det har inte blivit så jättemycket firande idag, jag har jobbat hela dagen och det har visserligen varit en helt underbar dag på jobbet med lite barn och jag tog tag i att städa kontoret som tog några timmar. Jag älskar ju att städa och att slänga bort saker så det var en perfekt present till mig själv idag. HaHa.

Efter jobbet så kom Märta och hämtade mig och så åkte vi hem och skålade i cola, mums, sen så bar det av till Ikea för att strosa runt lite. Och vad är det vi ser...? Soffan vi vill ha.. på REA!!! Ja den fick ju såklart följa med hem, en till säng fick också följa med hem. Så fort sängbenen är målade och fina så kommer vi har en gigantisk säng. Bådar väldigt gott för framtiden!

Jag har haft en jättefin dag trots regnet och på lördag kommer det firas med tårta och fika med familj och vänner. Jag har egentligen så himla mycket jag vill berätta, om vedhuggarhelgen och midsommar hos svärmor. Istället bjuder jag på lite bilder!








Jag älskar verkligen det liv jag har!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar