fredag 15 juni 2012

Fabulös afton.

Denna afton har varit helt fantastisk. Jag övningskörde från Hofors till Falun och vi körde runt där lite grann och det går så himla bra nu att köra. Jättekul är det! Känner mig väldigt trygg med vad jag pysslar med nu.

Kvällen har fortsatt med härliga samtal och goa skratt tillsammans med svärmor. Vi har suttit ute i trädgården och njutit av dofter och fågelkvitter. Det är precis så här jag vill ha det, hundarna går ut och in som dom vill och gräset är grönt. Snart kanske detta blir min verklighet, jag vill ha gräsmatta!

Om en stund är det dags att stänga mina två blå, imorgon väntar en härligt hård arbetsdag med vedhuggning och det ska lekas skogsmulle. Kommer bli himla trevligt med massa trevlans folk.

Tack, tack för det fantastiska livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar