tisdag 7 februari 2012

Uttråkad till max

Igår låg jag på soffan hela dagen och kollade på massa sierier och film, det blev lite L-word och lite Queer as Folk, och när jag såg det sistnämnda kunde jag inte låta bli att fnissa lite för mig själv. Såg en massa miner framför mig, och jag kunde tänka på dom med glädje och lugn. Det är så jag kommer minnas det här.

Jag såg även Finding Neverland för hundraelfte gången och den tar mig varje gång, det blev gråtkalas lagom här hemma. Så otroligt vacker film. Jag är så glad över att ha hittat den filmen, en film som har allt!!Och jag kände mig mycket piggare och fick i mig lite fil... Men icke... Natten har inte varit så jättekul och jag är supertrött just nu. Det blev till att ringa jobbet och säga att jag blir hemma imorgon med och då fick jag veta att det är magsjukeepedemi där borta, så jag håller mig hemma!

Jag blir ju så galet uttråkad och rastlös när jag är hemma, även om jag känner att kroppen verkligen inte orkar så är jag rastlös och ser saker här hemma som jag skulle kunna göra. Men nej får jag säga till mig själv, jag ligger här nerbäddad i soffan framför en massa film istället. Har laddat upp med ett gäng filmer nu som jag ska ta mig igenom under dagen, kan ju säga att det BARA är Johnny Depp filmer. *fnissfniss*

Nu ska jag våga mig på lite frukost och se hur det går!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar