tisdag 10 januari 2012

Hurtbulle-Verran is back!

Idag äntligen kom hon fram igen. Första passet på gymmet för detta år och det kändes jättebra och jag kommer garanterat ha träningsvärk imorgon. *Skönt* Körde inte allt för jättehårt idag då jag var så himla trött, men med Evelinas braiga övningar och bara det att hon var där gjorde att jag inte reste mig upp och gick därifrån. HeHe. Imorgon är det ett Core-pass som gäller och det ska bli skojigt.

Nu är Hurtbulle-Verran tillbaka och nu är hon här för att stanna. Rutin i träningen ska jag lyckas få till nu och det känns bra att jag nu äntligen kommer kunna fixa det Nu tror jag på mig själv och jag vet att jag kan!

Jag ska även sluta med en till sak som jag säger till mig själv, att jag inte kan laga mat. Jag KAN laga mat. Dagens middag är bevis på det, såå himla gott var det så jag skulle lätt kunna äta upp allt som är kvar...Men det ska jag ha som matlåda till jobbet imorgon. Nästan så att jag längtar lite till lunchen imon. HiHi.

Jag ska börja laga mer mat, och tillåta mig själv att misslyckas i köket. Det är inte farligt att göra bort sig i köket. Jag ska våga mer när det gäller mycket här i livet. Jag kan bara jag ger mig fasen på att jag det!

Nu blir det soffmys med katterna resten av kvällen tills jag ska krypa ner i sängen med en bra bok!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar