onsdag 11 januari 2012

En stolt hurtbulle är jag idag

Jag är så stolt över mig själv, jag kan nu bocka av en sak på min "utveckla mig själv"-lista som jag har, jag kan nu bocka av raden där det står "gå på gymmet ensam". CHECK!

Tog mig iväg på ett Core-pass idag på kvällen och det gick ju hur bra som helst. Och hur bra mår inte jag nu då? Kan vara så att jag mår hur fantastiskt som helst. Det var ett nytt pass idag, nya rörelser som var så sjukt jobbigt, man skulle nästan kunna tro att det var Fru Lassila som kommit på det där jobbiga passet. HaHa. Men jäklar vad kul det var, vissa saker var så svåra och vi alla som var där såg ut som sälar på golvet som skrattade högt. Det var härlig stämning och det kände så himla bra när jag var klar. Jag klarade det!

En stolt Veronica är jag idag, jobbet gick jättebra och gick i diskussionens tecken och det är ju där jag trivs som bäst. Att få diskutera och verkligen visa att det finns fler sidor på ett mynt, att vara förskollärare kan vara så mycket roligare än vad vissa gör det till. Det kan vara det bästa jobbet i hela världen om man bara öppnar ögonen, allt behöver inte vara som en kub, krossa kuben och se vart bitarna för dig, då blir det roligt att jobba.

En stolt Veronica ska nu sitta i bästa soffan och bara mysa tills det är dags att krypa till kojs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar