fredag 20 januari 2012

En fin fredag

Jag vaknade rätt så utvilad imorse så jag tror att jag sov ganska bra. Så fort klockan ringde så hade jag två katter bredvid mig i sängen, den ena stod på min mage och trampade på mig och den andra la sig på kudden bredvid (som bara är hans tydligen) och kurrade mig rätt i örat. MYSIGT! Det är verkligen ett utav de bästa sätten att vakna på. Så när jag vaknar så kan ju inte dagen egentligen bli dålig.

Tog mitt pick och pack och åkte iväg till jobbet, där det knappt var några barn på min avdelning. Så idag har det bara varit massa mys, som det varit resten av veckan också iof. En riktigt härlig vecka tillsammans med mysiga ungar.

"Kan du sticka mölet Rononina"

UNDERBARA UNGE!!!

När väl arbetsdagen var slut tog jag mig hemåt igen och här kom fredags-Verran fram som alltid.

* Diskat
* Fixat kattlådan
* Gjort rent hos fiskarna
* Dammsugit
* Plockat
* 45minuters promenad
* Lagat mat

Jag förstår inte vartifrån all energi kommer på fredageftermiddagar/kvällar. Men jag gillar´t! Jag hade inte tänkt att ta någon promenad idag, men jag kunde inte hålla mig, jag var tvungen att ta mig ut. Och skönt var det, det knarrade under skorna och saker i näsan frös till is. HaHa!

Det har varit en fin fredag men nu är jag tröttis efter att ha ätit supersmarrig kyckling. Snart är det dags att krypa ner i sängen och sova... Spinning imon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar