söndag 11 december 2011

Måndag morgon...igen.

Det tog lång tid innan jag somnade igår, hatar att gå och lägga mig på söndagar. Sover alltid så himla dåligt nätterna till måndagar, undrar när det ska bli bättring på det egentligen?

De få stunderna som jag sovit inatt har jag drömt, oj vad jag har drömt. Bara en massa tok och konstiga saker som jag gärna hade sluppit. Det gjorde att jag vaknade upp och kände att dagen inte alls kommer bli nå bra, jag ville ligga kvar i sängen när klockan ringde och dra täcket över huvudet.

Låg till och med och försökte känna efter om jag var lite sjuk... Kanske lite ont i halsen? Mår jag inte det minsta lite illa kanske? Vinterkräkssjukan vart är du när jag behöver dig? Nädå, jag är inte sjuk och jag vill inte vara sjuk heller. Är väldigt glad över att jag är frisk och kry och att kroppen min mår väldigt bra.

Men det hade varit så skönt och behövligt att få ligga kvar med täcket över huvudet och bara få vila.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar