torsdag 29 december 2011

Kan inte va mer nöjd

Jag är himla nöjd med den här dagen. Pappsen ringde och frågade om han skulle komma in och hjälpa mig fästa sänggaveln och sätta upp dvd-hyllan på väggen. Absolut, det var ju bara att komma in det.

Och hur nöjd är jag??





Såå himla nöjd är jag. Det blev verkligen exakt så som jag hade tänkt mig. Gaveln är faktiskt den finaste jag nånsin sett och att jag har en egen känns nästan lite smått overkligt men jättejättekul. Lyxigt! Dvd-hyllan som jag faktiskt har designat själv är jag såå nöjd över också, och pappa är så duktig som byggt den.

Har nu fyllt den med alla mina underbara filmer och det känns hur bra som helst. Nu har jag inga filmer som tar en massa energi under tvn, det blev mer lätt och luftigt och det har jag längtat efter. Visst jag ÄLSKAR mina filmer (jag överdriver inte) filmerna är stor del av mitt liv, MEN när dom stått där dom stått har jag knappt kunnat koncentrera mig. Det är för mycket färg, det är för mycket plotter på dem för att jag ska kunna känna lugn. Så nu fattas det bara ett tunt vitt tyg som ska sättas bakom hönsnätet på hyllan så är allt perfekt!

Det är en lugn och harmonisk Veronica som sitter i bästa soffan just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar