fredag 30 december 2011

Breaking Dawn och personlig utveckling



Det här året har handlat väldigt mycket om min personliga utveckling och jag måste säga att jag har kommit en bra bit på väg. Jag har utmanat mig själv med en hel del saker det här året och idag gjorde jag något som jag ALDRIG trodde att jag skulle göra. Jag har tänkt tanken men aldrig gjort slag i saken, men idag, idag fick jag tanken i huvudet och jag gjorde det...

Jag gick på bio, ensam!

Jag satt här hemma och kollade runt på massa klipp på Ellen som finns på youtube, och det fanns några klipp med de som är med i Twilight-filmerna. Och jag blev så himla sugen på att se den nya, Breaking Dawn del 1, så jag klickade mig in på SF:s hemsida och köpte mig en biljett. Och det var bara att knata iväg ner till bion och sätta sig där på min plats... Nervös var jag, galet nervös, sitta där alles själv och ensam.

Men vilken seger, det var helt underbart. Många utav mina tvångstankar var som bortblåsta och jag satt och njöt under filmen. Det var fantastiskt, och filmen... Oh my vad bra den var!!!

Tusen tack alla underbara som gav mig så mycket stöd för detta, guld värda!

Idag går jag och lägger mig med ett STORT leende på mina läppar, en superskön känsla i magen... jag kan, jag vågar, jag är bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar