torsdag 22 december 2011

Det är kul med julklappar

När man köper åt sig själv. *fniss fniss* Finns lite fina butiker här på Brynäs där jag bara inte kan låta bli att gå in. Fick med mig två jättefina ljuslyktor i silver typ och de står nu tillsammans med en vit hyacint som väntar på att få blomma ut.

Och det kan vara så att jag har hittat den perfekta, och då menar jag PERFEKTA lampan till mitt sovrum. En galet snygg vägglampa som är lite gammal och rostig, jag vill ha den!! Och det bästa är att den kostade betydligt mindre än vad jag trodde, den är sjukt billig för att vara en sån lampa. Dde hade några stycken på lager så jag ska sova på saken och känna efter om den verkligen är rätt... (Vilket jag vet att den är höhö)

Julskinkan står i ugnen, julmusik ur högtalarna, granen står grön och grann, katterna snusar och sover, julklappar ska slås in... Och jag njuter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar