onsdag 26 oktober 2011

Underbara serie!


Idag kom den äntligen hem till mig (eller ja till Coop så jag fick gå och hämta den men ändå). 

Den 8e boken i serien Nattens Hus och som jag har längtat efter den måste jag säga, och jag säger bara Twighlight - saga släng dig i väggen!! Den här serien har verkligen allt och jag ska nog krypa till kojs rätt tidigt idag så jag får slukas in i Zoeys magiska värld för en liten stund.

Måste bara få skryta lite också. Vi fick i läxa på skrivarkursen jag går på att vi skulle skriva en novell tills nästa gång och skicka in den senast igår. Jag skickade in min i måndags och fick svar igår att den blivit utvaldn (om jag ville) att alla ska få läsa den. *Såå jäkla stolt*

Väskan är nästan helt färdigpackad inför fredag, har några få saker som ska ner på fredag innan vi åker. Det ska bli såå himla roligt, som jag ser fram emot den här helgen! Den kanske blir lika bra som förra, vem vem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar