måndag 24 oktober 2011

Med ny syn på livet...

... eller ja måndagar alla fall.

Efter helgen med Herr Björklund har jag nog lyckats sno med mig lite av hans livsglädje och livsfilosofi, ialla fall när det gäller måndagar.

Igår när jag la mig bestämde jag mig för att vakna upp idag och se måndagen som en härligt ny dag full med nya upplevelser och härliga utmaningar. Jag bestämde mig för att se måndagen som en början på något nytt och spännande. Och mycket riktigt, jag sov som en ängel inatt, hela natten vilket inte sker ofta måste jag säga... Inte nätterna till måndagar ialla fall. Men jag sov, och sov och sov lite till och när jag vaknade tametusan att jag inte kände att den här dagen kommer bli nått speciellt.

Mycket riktigt, den här dagen har för det första gått väldigt fort och barngruppen har varit helt fantastisk idag. Vi har hunnit med att göra hur mycket som helst idag och alla har varit på bra humör, på planeringen körde jag och min kära kollega gärnet och fick såå mycket gjort. Hela veckan är planerad och allt material som behövs för veckan är framtaget. Helt otroligt om jag får säga det själv.

Den här måndagen har jag verkligen tyckt om och jag vill tacka Herr B för att jag har fått sno lite av hans livglädje!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar