onsdag 5 oktober 2011

Massor med mat hemma!

Är det bara jag som tycker om att storhandla? Jag ÄLSKAR att storhandla, gå med en vagn och verkligen fylla den med mat och godsaker. Det är bland det bästa som finns tycker jag. Jag har handlat idag med pappsen, han är så snäll han, åkte in till Gävle för att gå med mig på Ica och sedan köra hem mig. Inte alla pappor som gör sånt inte.

Hela frysen är full med mat nu, och kylen är överfull med mat och det känns fantastiskt. Nu jäklar ska det lagas mat här hemma. Det är ju rätt så kul att laga mat... Om man har det hemma liksom. Ska göra såna där goda lchf-muffin tänkte jag, inte idag dock för så mycket energi har jag inte idag.

Fundrar lite på vad jag ska göra för god mat idag, det lutar åt kasslergratäng men jag är inte säker på om jag är så sugen på det idag... Det här med maten är ju lite klurigt, vad man ska hitta på framåt kvällningen när magen börjar kurra. Det är nog dags att göra upp ett matschema igen och följa, då behöver man inte tänka så mycket.

Nä, laga lite mat då istället för att skriva om det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar