måndag 3 oktober 2011

*Gäsp*

Nu är det lika mörkt ute som det var imorse när jag klev upp, känns ju kul. Nä inte så värst kul faktiskt. Usch vad neggo jag varit idag, har hostat en himla massa på jobbet och när jag var på väg till bussen som skulle ta mig hem fick jag ett hostanfall så det kändes som att jag skulle dö. Fick fasen ingen luft.

Ont i huvudet har jag haft sen jag vaknade i stort sett, och det blev ännu värre av mitt hostanfall. Men det känns bättre nu med en tablett och lite mat i kroppen. Det är bara att bita ihop och göra det jag ska.

Har bänkat mig i soffan nu och jag har en otroligt kurig katt här bredvid mig, och här tänker jag sitta tills det är dags att förflytta sig till sängen. Jag sitter rätt bra här faktiskt måste jag säga och jag tror att Elvis är rätt nöjd också när han får ligga och trycka sig mot benet.

Jag är tröttare än tröttast!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar