söndag 16 oktober 2011

En bättre morgon

Än kvällen igår, jag somnade fort och jag vaknade upp av att en katt satt och kurrade mig rätt i örat. Då går det liksom inte att vakna upp på ett annat sätt än lycklig! Det är kärlek det!

Jag är i full gång med att tvätta, jag hade tur idag då jag inte hade så mycket. Men det känns skönt att få det gjort så slipper jag tänka på det sen. Duktig och diskat har jag varit också, det blev ju en del efter tacosen igår, förstår inte varför man alltid får så mycket disk, även nu när jag är själv hela dagarna så förstår jag inte vartifrån all disk kommer... Galet!

Jag ska ta mig ut sen i det fina vädret, jag och Sannebus ska ta en promenix i Bollan och det tror jag kommer göra susen för själen idag. Sol, blå himmel och höstluft, underbart!

Fick klart för mig idag också att sms kan betyda väldigt mycket för att ens själ ska må bra eller mindre bra... Detta gjorde att min själ mådde väldigt bra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar