söndag 4 september 2011

Trött men nöjd.

Det har inte varit mycket till vila denna helg, men det har varit en väldigt bra helg och jag har fått en hel del saker gjort. Jag har nu ett helt nytt sovrum, eller ja det är ju inte nytt, det är fortfarande samma rum men OJ vad det är fint där inne nu. Väggarna fick jag plötsligt för mig att måla om, det blev vitt för ovanlighetens skull. Det blev så himla ljust och fint och taket fick sig en uppfräschning det också. Kanonfint!

Den nya sängen står på plats också, dock utan sänggavel men det kommer så småningom. Jag och pappa ska åka iväg någon dag för att köpa virke så vi kan sätta igång och bygga. Det kommer bli så fint där inne, jag är otroligt nöjd över att jag tog steget till att göra om där inne. Jag har hållt fast i så mycket saker här hemma och det var verkligen dags att släppa taget nu.

Har sålt iväg lite mer saker också den här veckan som varit och mer kommer jag väl bli mer sålt hoppas jag. Skänkt iväg lite saker till Röda Korset också, sånt som jag vet att jag inte kan sälja iväg, så det får väl ses som en god gärning eller nått åt det hållet. Får hoppas att det kommer till någon/några som tycker om sakerna.

Det har inte varit mycket vila den här helgen och jag skulle behöva ha en dag till ledigt känner jag. Jag ser verkligen inte fram emot morgondagen, den kommer bli så galet lång. Jag åker hemifrån kl 7.20 och jag kommer inte komma hem förren 21.30. Känns det kul? NÄÄ!! Det gör det verkligen inte. Jag kommer vara helt slut imon när jag kommer hem, det är f*n inte rätt att behöva ha så långa dagar, inte okej.

Alla dagar den här veckan kommer bli sena och det känns inte kul att veta att jag har en sån sen vecka framför mig, den kommer bli lång och hemsk. Jag känner det på mig, och jag vet att man inte ska säga så som jag säger, jag ska inte förvänta mig att det blir en hemsk vecka men är man inte riktigt nöjd med jobbet och har så här sjukt långa dagar framför sig ja... Vad ska man säga?

Så för alla som läser min blogg, den här veckan som kommer ny till oss imorgon kommer jag inte ha något liv så bli inte sur och arga för att jag inte hör av mig.

Förövrigt så har jag gjort nått mer jättemysigt idag! Jag har gosat med bäbis...En söt liten pojke som kom till världen för en vecka sedan. Sååå himla söt och ja, sötare bäbis får man ju leta efter! <3

Nu ska jag vila och se på tv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar