söndag 4 september 2011

Måndag igen!

Då var det måndag igen och jag har vaknat på rätt sida idag. Inatt har det hänt nått som inte hänt på flera år skulle jag tro... Natt till måndag och jag som alltid har söndagsångest har aldrig sovit bra nätter till måndagar. MEN, inatt må ni tro... Jag har sovit. Somnade runt elva och vaknade när klockan ringde kl 6. Hur skönt känns inte det?

Klev  upp på vågen också imorse som varje måndagmorgon kl 6. Och mitt halvkämpande som jag gjort förra veckan gav resultat, 0.7kg har jag kämpat bort. Kanon! Nu har jag bara 0.6kg kvar till mitt första delmål. Fixar jag det tills nästa måndag? JA! Det är klart jag gör!

Frukosten är nu intagen och jag ska göra mig klar för en lång dag på jobbet, jag har intalat mig själv att det kommer bli en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar