söndag 18 september 2011

Måndag.

Då var det måndag igen och jag önskar att det var söndag idag istället. Jag hade behövt en dag till, bara en dag till hade suttit så himla fint. Det märks otroligt tydligt att jag inte kom isäng i tid igår, *gäsp och snark*, skulle behöva sova ett par timmar till ialla fall.

Men hur som helst så tog jag mig upp ur sängen ialla fall och eftersom det är måndag så var det dags att ställa mig på vågen igen. Känns som att det var ett tag sen som jag skrev om mitt kämpande med vikten och mina delmål. Jag har nått mitt första delmål vilket känns så himla bra, nu har jag satt upp ett nytt mål, nya 5 kg som ska bort och det är inte många av dom inte som är kvar. Nice!

Nu blir det borsta tänder och gå iväg till bussen! Glad Måndag till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar