lördag 10 september 2011

Lördag.

Vaknade av mig själv imorse runt halv nio, riktigt skönt faktiskt att få sova tills jag vaknar av mig själv och inte av någon klocka. Har fått en hel del gjort sen jag klev upp också, diskat, sorterat den rena tvätten och plockat lite så nu känns det bra i kropp och själ, inget stök.

Ska snart börja göra mig klar för att traska iväg till bussen och ta mig till Sandviken en sväng. Det är soligt, härligt väder ute och lite sådär höstkyligt i luften. Jag känner det då det kommer in genom balkongdörren, riktigt mysigt.

Utanför mitt fönster här i vardagsrummet står det ett stort träd som är fullt med rönnbär som lyser i solen. Det är jättefint och det får verkligen höstkänslorna att krypa sig på ordentligt. Ikväll blir det nog en höstig promenad med Muffin och så blir det filmmys i soffan. Japp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar