tisdag 13 september 2011

Jag är nu anmäld...

Till kursen "Skrivarlusta" som startar den 20:e oktober. Det är en kvällskurs där jag förhoppningsvis kommer få lite utmaning och ännu mer hjälp och inspiration i mitt skrivande.

Ser verkligen fram emot detta och jag blev så glad när vi kunde trixa lite med schemat dessa dagar. Det är skönt att ha det klimatet på jobbet, att det går att trixa och fixa utan att det blir en massa tjaffs från kollegor. De personer som jag jobbar med förstår att man vill ha fritidsintressen och uppmuntrar till det, och det känns ju hur bra som helst.

JAG KOMMER FÅ SKRIVA!!

Det är ju det absolut bästa som finns, det är faktiskt på tiden att jag tar tag i mina drömmar, tar tag i det jag faktiskt vill göra. Jag kan bara jag vill, jag tänker inte vara instängd i mig själv längre...Nu ska jag ut i världen och skriva. Jag älskar verkligen att skriva och de senaste dagarna har jag hittat inspirationen igen, jag misstänker att det är mörkret som finns utanför fönstret som gör att inspirationen kommer till mig igen. Sånt gillas.

Denna kväll blev väl inte som jag hade tänkt mig men det är bara att vakna upp till en ny dag imorgon och ta nya tag. Har min korta dag och jag ska verkligen njuta av min lediga eftermiddag...Hur, ja det vet jag inte än men nått ska jag väl kunna komma på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar