måndag 1 augusti 2011

Listor - bland det bästa

Det här med listor det är sånt som får mig att gå igång. Jag skrev en lista igår på mina söta post-it lappar som jag har på datorn, PANG så ser man dom direkt när man startar datorn. Perfa!

Det stod massor med saker på min lista som jag har bockat av idag.

* Diskat
* Rensat och slängt kläder
* Slagit ut en hylla ur garderoben (förberett för förnyelse i den)
* Satt in framkallade bilder i album där de här hemma
* Plockat bland mina filmer och gömt undan de filmer som jag tycker minst om
* Plockat i lägenheten

Så himla skönt att få saker och ting gjort. Det känns så himla bra att bocka av det som jag gjort, bland det bästa som finns faktiskt. Det har tillkommit några fler punkter som jag tänker ta tag i imorgon. Det står bland annat "måla om inne i garderoberna", funderar på om dom ska få en ljus fin grå färg, får se hur det blir. Nytt och fräscht ska det bli ialla fall, det är då en sak som är säker.

Sovrummet ska göras om... Med start i garderoberna.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar